torsdag 30 juni 2011

Långt ut i skogen ...

.. . sitter jag med en uppkoppling som gråter :-(
Men skam den som ger sig!
Här komme en sko som passar i de Småländska urskogarna!
En uppsjö av träskor har sköljt in över old Sweden de senaste åren. Allt från silvriga "träbonnar" till röda lack och rosa träskor med rosetter. I detta virr varr av clogs så måste jag säga att dessa är härligt kaxiga.

Du hittar dem hos Moheda - för endast 749:-. Fri frakt. De finns också i natur.

Såg att Stiftelsen Min Stora Dag har en ny kampanj i tidningarna just nu. En stor annons där man ska sms:a in en bokstav som saknas i ett ord. Det är den kreativa och genomtänkta byrån Hilanders som tänkt till. Uppdraget har gjorts snyggt så att man försöker fånga in olika målgrupper som vuxna, företag och nu även barn. Med dessa annonser skapar de en häftig upplevelse för en ung läsare som ska bokstavera sig igenom t.ex. ordet Cirk s och se vilken bokstav som saknas. U med andra ord  :-)
Måste kännas givande för en sådan liten läsare att kunna bidra med sitt bokstavsletande och en peng till en härlig upplevelse för sjuka barn.
Har själv tidigare jobbat ideellt med Stiftlesen Henrik Superman som i det lilla försöker göra något gott för hela familjen där ett barn är sjukt i cancer. Underbart, givande och viktigt!

Så min uppmaning får bli - lägg din skopengar denna månad i bidrag till Min Stora Dags fina kampanj!

xoxo My loveley Shoe-lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar