måndag 13 juni 2011

Koboltblå dröm - igen

Jag älskar Kolbot blått. Speciellt i skor.     Well, även i det mesta.  

Kobolsblå skor från Din Sko
Men, mmm ... jag älskar chockrosa oxå ...

Hur ska jag göra nu då? 
Börjar med en blå sko som jag hittade på Din Sko. Även denna kedja har låg kvalité och för d mesta kass design. Men om man håller ögonen öppna kan man hitta riktiga kap! Och jag tänker så som så; Många billiga skor att byta mellan, och går de sönder gråter jag inte blod. 
Marknadsföringen för Din Sko lämnar inte mycket till fantasin! Även här väljer man att vara medelmåttig. Och visst d r inget fel i de. Men snälla - överraska mig!
Titta på denna reklamfilmen från Din Sko och jämför med den från Bianco igår. I rest my case!


Pssst.... Jag kör en chockrosa 80-tals drömserie i nästa vecka. Missa d inte ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar