tisdag 14 juni 2011

Leopard stövlett för vågade

Dagen är inte slut och det är med tungan i mun jag lägger in dagens heta stövlett. I favvis-mönstret Leopard!

Efter en dag i fartfyllda karuseller, magstarka berg-och-dalbanor samt "svängiga" svänggungor hann jag hem i grevens tid. Vi har spenderat dagen på Köpenhamns Tivoli och ätit oss mätta på mjukglass, sockervadd och varm korv. Puhh ...

Här ser ni en av mina egna favoriter i skogarderoben - Leopard stövlett. Märket är Tiamo och modellen är från hösten 2010. Ett extra litet "Tjo-hoo" för Tiamo som i min mening designar x-tra coola skor. Inte så traditionella utan med en edge. Passar mig i alla fall. (Men smaken är ju som baken ... )


Tiamo snyggingar

Höjden är på c:a 7-8 cm och materialet är givetvis inte äkta :-) Här är vi rädda om djuren.

Jag har fått en hel del kommentarer till Gabbis-Nails och här kommer några nya underverk!
Kiwi-Nails! Nagellacket kommer från Deborah! Jag letade upp en länk där man kan handla Deborahs produkter och här kommer den - Handla Deborah produkter
Kiwi-Nails
Nu snurrar jag ner mig i sängen efter för många karuseller och för mycket onyttig mat.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar