måndag 4 juli 2011

Dagens Diss!

Arrrghh ...  Telia och Telenor! Hur står det till med täckningen i Småland, undrar jag?
Eller står "Still" ska man kanske säga. Enligt era täckningskartor ska det finnas täckning där jag var.
Men ack - ni lyste med er frånvaro. Man skulle kunna tro att jag var i Sibirien - men hallå, Småland är väl inte långt bort?

Dagens Diss får bli Telia och Telenor som inte kan leverera det de säger.
Dagens Shoe fick lida för detta och ingen ny sko blev publicerad som utlovat. En spark därbak får ni av mina vassa Westernboots!
Men med lite god vilja och konsistens-fett - så kommer jag, att när året tagit slut, ha levererat minst 1 sko om dagen.
Mitt måtto är som ni vet; A shoe a day - keeps the doctor away!

Mina älskade Shoe-lovers! Håll utkik efter Westernboots när ni ska sko-shoppa i höst.
Trenden är här igen och hösten fylls av linedansande Hillbillys i coola Westernboots.

Yiihaa my lovely shoe-lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar