söndag 19 juni 2011

Deichmann och jag testar RevitaLash

I torsdags blev jag inbjudan på försenat födelsedagskalas till min älskade kusin.
Hon har en hårdrockande man som hade ett gig på Monsterrock just den dagen jag fyllde år, och därför kunde de inte komma.
Lite nice med att fylla år två gånger. :-.)   Jag rekommenderar det varmt.

Jag fick en fin svart skål av märket Jelly Bean och en ny ögonfranskräm!

Jag hade läst om denna kräm som skulle göra underverk för fransar som är tunna, bleka och korta. Nu har jag inte så jättetunna, bleka och korta - men WTF kanske de blir förförande långa och vem kan motstå det?
Märket är RevitaLash och så här ser fransarna ut DAG 1




Jag tänkte visa er resultatet under behandlingen så får vi se om produkten håller vad den lovar :-)

Dagens Shoe får vi inte missa. En liten snygging som jag snart kommer att unna mig.
Det är Deichmann. Japp, en lågpris kedja från Tyskland. Deras skor är inte så dumma och många gånger riktigt bekväma. Dessutom är skorna för det mesta i konstskinn vilket borde göra alla djurälskare glada!
Snygging i konstskinn för 229:-! Love it!


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar