lördag 11 juni 2011

Bröllop och försvunna skor

För två år sen var jag tärna på min kusins bröllop. Ett bröllop i glammig Hollywood stil. Brudparet hade bott 20 år i LA och blev inspirerade där.
Allt skulle gå i rosa och så även tärnorna. Eftersom jag för det mesta börjar med skorna och går sakta upp för att bestämma vad jag ska ha på mig - så gjorde jag även det denna gång. Klänningen var inte klar. Men skorna!
Shoes från Zara 

Dessa skor köpte jag på Zara - "den rara". Svagt gammelrosa mocka. Klacken 10 cm. Ljuvliga eller hur? Men innan bröllopet råkade jag tappa bort dem!
Panik :-/     Jag höll på att renovera mitt hem och allt packades ner i lådor. Även skorna i vänta på bröllopet. Skorna var som sagt köpta långt innan bröllopet. Så kom dagen D - eller ska man säga B? Klänningen var klar, sminket på plats och ... skorna var borta! Hjälp!
Efter galet letande, panik, raseri och tårar fick det bli en nödlösning (nya skor) och Dessa Skor -  får ni se imorgon. ;-)

PS Zara skorna har dansats med såväl i Puerto Banus som i Malmö - många gånger. Men springa i dem? Nej, de skulle jag nog inte göra.

Lite nya "Gabbi-Nails"? Här kommer supersöta Mimmi Pigg naglar.
Mimmi Pigg Nails


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar