måndag 27 juni 2011

Grrrr ... Lejon i Cannes

Känns kul att Forsman och Bodenfors tog hem ett prestigefyllt pris - Guld - i Cannes i år!

På tal om Guld. Snygg Converse - Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha den nuuuu!
För att citera en landsplåga :-)

F&B´s vinst: En mer hjärte-knipande och huvudet-på-spiken-kampanj får man leta efter! Dessa feelgood kampanjer vinner i längden och blir en snackis långt efter den är slut. I like!
Men FB (inte facebook) - kanske ni skulle se över er sajt lite som är rörig och överambitiös?


En annan Guld-vinnare! Är Primes "Vac from the Sea" - Elektrolux kampanj. Min mentala avkoppling är dammsugning (konstigt? - Ja!) och en sådan dammsugare vill jag ha! Dels ett miljövänligt initiativ och så snygg design på det. Hoppas nu verkligen att de kör vidare på kul design och inte bara i kampanjen ... i så fall har de misslyckats i min värld.


När jag var inne på Converse hemsida kunde man designa egna Converse! Jippie tänkte jag - man ack de levererar inte till lilla Sweden.
Får väl bygga mig en egen sajt där vi alla kan bli
design-kungar i vårt eget universum! 
Och jag - JAG levererar till Sverige  :-)

Puss till my lovely shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar