onsdag 22 juni 2011

Dagens Shock!

Idag ger jag utrymme för att lyfta fram min favvis-shop i Malmö. Nämligen Shock!




(Jag har lagt länken så att ni enkelt kan slussas rätt in på skoavdelningen. Bara att shoppa loss. Om ni köper något skicka gärna bilder till mig så jag kan lägga upp. :-)

Som tur var har de en webb-shop för er som inte bor i närheten av en Shock-butik.
Det är just personalen i affären som alltid är snabba, trevliga, proffsiga och småkul! Det är just därför jag gillar det placet.
Dessutom ser många i personalen ut som vandrande konst! I like. :-)
Jag blir helt enkelt inspirerad av människor som tar ut svängarna.
Kolla in fodret i skon ------------- tänk att en sådan detalj kan göra så mycket.

Var nyligen och shoppade oxblodsfärgade kängor i present och
tänkte då att - det här stället måste jag skriva om!
De har ursöta klänningar om du gillar lite 50-tals stuk. För dig som älskar svart finns det en uppsjö av kläder, skor och mycket annat.
Hello Bunny - ett cool märke från 2004 som bland annat designat denna
söta klänning.




Är din blogg värd en Ipod? Så heter Tävlingen på Loopia som jag nu anmält mig till. Loopia väljer dessutom att stödja kampen mot AIDS i Afrika.
Det gillar jag! Att stödja både närr och fjärran.
Vad tycker ni? Är min blogg värd det ?:-)

1 kommentar:

  1. Kul med en till skoblogg!

    Mvh, http://skofetischist.com/

    :)

    SvaraRadera