lördag 11 juni 2011

Student fester

Modell från Scorett
 Två dagar i rad har jag varit på student fest. Kul som alltid och jag måste säga att nog fanns det många fina skor att titta på.

För min del blev det ett par blå skor av märket Alice. Det är Scorett som är leverantör. Dessa blå kil klack (utmärkt att balansera runt på i sunkigt gräs) har en hög läst och lutningen från häl till tå är lagom. Själva kil-klacken är korkimitation i plast. Känns så "Galne Gunnar". Lägg märke till matchande nagellack ...

Runt på studentfesten trippade skyhöga beiga sandaletter såväl som platta Converse och ballerina. Lägger med som Bonus - en Tommy Hillfigers sommar-kil i vitt. Har sett den i svart oxå. Kommer bild imorgon på den. Såg även en spansk sandalett i svart skinn - ursnygg. Det var allt för dagens skospaning.
Tommy Hillfiger


Måste bara visa! Min vän Gabbi är en fena på att skapa unik konst på sina naglar. Själv har jag blivit tokinspirerad även om ytan är minimal. Först i raden är dessa naglar med klös i!
Zebra Nails

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar