fredag 22 juli 2011

X-rated shoes ...

... stötte på en - milt uttryckt - annorlunda stövel. Känner spontant att jag vill säga; Oookeej??? Vet inte vad ni tycker, men för säkerhets skull ligger den längre ner på sidan. Jag vill varna känsliga läsare för att gå vidare :-)

För er med ögon känsliga för sköna ting och alla ni "angels in disguise - en sko by Jeffrey Campbell!
Ängel med vingar


Jag håller som bäst på att fixa till min webbshop. Det är en smal liten shop och vänder sig till en härliga målgrupp - nämligen konstnärer. Namnet blir FPgravyr.se och FP står för fotopolymerplåtar. Juvligt, juvligt långt ord. :-)

Det är tryckplåtar som används av konstnärer när de framställer sin konst. Plåtar är vad som kommer att säljas - bland annat. (Inga skor ännu med andra ord. Det får jag kanske ta längre fram ...) En del av "mina" kunder kommer att ha en större utställning i höst på Dunkers. Kul!
Det är min vän Jens - an angel in disguise - som hjälper mig och nu ska jag göra lite av själva finliret, kan man säga. Tur man har sådana vänner ...

I´m a lucky girl! I min vänkrets har jag många "angels in disguise". Jag skulle vilja säga att bitches is out. Tjejer som sänker andra tjejer, som konspirerar, som går bakom ryggen, som hävdar sig på andras bekostnad. Känns så eh ... 90. N´est pas?
Till alla Nasty Angels: är ni beredda? Lite kinky, eller hur?  ;-)











Änglar finns de? Abso-f**king-lutely my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar