måndag 18 juli 2011

Dagens Svar

Jag förbereder mig för hösten!

Till hösten vill jag ha dessa kängor i silver. Ska väl allt lysa upp en tråkig november. Redan nu ser man höstkläder i affärerna och höstkatalogerna har redan dimpt ner i brevlådan. Jösses! Känns som sommaren försvann på ett kick. 
Ellos - suck. Inte fick jag någon inspiration alls! Puderfärger, skriver de i sin färganalys för hösten!? Inte har de några puderfärger där i alla fall. Nä, urblekta, urvattnade toner som inte gör ett blekt höstansikte någon rättvisa, är vad det är.
Så jag börjar med silverkängor och jobbar mig uppåt. Hoppas på HM katalogen! Kanske de har något kul att berätta inför höstens klädval ...


Fick lite kommentare till den söta ballerinan häromdagen - Den kommer från Ballerinacloset. Gulligt namn, eller hur?

Någon undrade vad jag hade själv på fötterna denna festliga kväll i Bara. Jo, det var Tamaris - de blå och turkosa jag köpten är jag var sur - på Telia och Telenor. By the way - de finns på rea nu!

Ha en god afton my lovely Shoe-lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar