fredag 15 juli 2011

Harry Potter is no more ...

Såg sista Harry Potter filmen igår. Nu har jag sett alla!

En epok är över  - eller är den det ...?
Min fantasi törstar efter MER!
(Vem vill inte läsa en bok när man ser sneak-peak:en för Pottermore. Öppnar i oktober! Missa den inte!)

Snygga Havaianas som du själv kan dekorera
Vem kan nu ta över trollspöt som förtrollar oss alla?
För jag vill bli överraskad igen - som jag blev av hela HP-sagan!
Jag vill bli inspirerad och jag vill drömma om rörliga bilder i tidningen!
Jag vill kunna teleportera och jag vill read your mind baby ...
Give me more ...

Under tiden får vi fina "Mugglar-skor"!
I dessa regntunga skyars tider visar jag snygga Havianas som du kan fynda hos Campadre. Dessutom kan du dekorera själv med söta guldberlocker.


 Läs en bok och bli klok! my lovely Shoe-lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar