lördag 9 juli 2011

Solvarma ben och en kaffe!

Efter morgonens promenad hamnade jag här hos - Surfhyddan - vackert placerad på stranden! Fick en underbar Latte och softade en stund i solen. Vattenskidklubben har sitt näste vägg-i-vägg och man kunde spana in nybörjare såväl som vana vindsurfare. Slurp ...

Kan varmt rekommendera mina EasyTones från Nike för sköna promenader så väl som powerwalks eller, Gud sig förbjude, stav-gång.! (Gillar inte stav-gång - vad är det för fuffens? Precis som coach eller 3D-film ... Vad är det för "hitte-po"?)
Jag har haft dem något år nu och de är supersköna.
Easytone - snygga, lätta och tar rejält på rumpan

När jag var arg för några dagar sedan (faktiskt fortfarande irri efter att jag hörde deltagare i Almedalen haft samma problem med uppkopplingen) på Telia och Telenor, fick jag tröstköpa ett par turkos-blå Tamaris på rea. Rrr-ee-A mmm, vilket underbart ord. Tillhör samma kategori på vackra ord som  - Skor ...

Ikväll ska de på - då ska jag på "bröllopstärne-reunion". 3: e året i rad. Då blir det klackarna i taket :-)
Tamaris för fest
Watch out Malmoe!
I do! my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar