lördag 30 juli 2011

Manolo Blahnik möter Iittala

Kanske inte så dålig kombination när man egentligen tänker efter. Spanade in dessa supercoola high-heels från en av Manolo Blahniks tidigare kollektioner. Som ni vet är jag svag för prickar - av alla dess slag. Just det grafiska i färgkombinationen - svart och vitt - spelar på min "vill-ha-sträng".

Dessa heels får dina ben att se fantastiskt snygga ut. Att sjunka ihop och få dålig hållning är en omöjlighet i skor med klös.


När jag var ute på min roadtrip till Norrland - Medelpad - passade jag på att shoppa lite tallrikar med grafiskt tryck. De är utgående sortiment och trycket är bara så coolt! Taika heter de. Visst skulle drömmen vara Iittala goes Manolo B. Mmm ...

Svart på vitt my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar