onsdag 16 november 2011

Dagens Wedding

Dagens Shoe går i bröllops yra och inte är det för att jag ska gifta mig. Ohh no!

Jag har chans att hamna på dröm-bröllop om ett år eller två. Hoppas på frack och långklänning.

My mission är skovalet till klänningen som bruden ska ha! (Hoppas på en dröm från Paris)
Jag tänker redan nu påverka val av skor så gott jag kan! Vill inte se fotriktiga dönickar eller lågklackad tax.
Nä, fram för high heels och dansa natten lång.
För vad är en bal på slottet? Om inte, alldeles, alldeles UNDERBAR!
Jag vill ju inte att hon sitter såhär - i sista minuten och inte kan bestämma sig.
So here we go!


1. Vad sägs om denna? Lyft på klänningen och ge brudgummen en försmak av vad som komma ska ...
2. Eller denna klassiska touch kan passa IRL!?
3. Alla goda ting är tre! Och denna är min favorit :-)
Söt som en pralin med rosett där fram. Liten peep-toe och strass blir skon som pricken över i!

By the way när jag ändå har er på tråden. Fick en KANON mascara i  min hand - Deborah Lash Creator Volume and Care. Bara så bra! Och inte är den dyr heller. Me Like!

I dooooo! my lovely Shoe-lovers

Ps Missa inte Youtube klippet överst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar