fredag 25 november 2011

Dagens julhandel - på nätet!

Första advent - redan här?! WTF! Inte har jag tagit fram adventsljusstakarna än ...
Måste man ha det?
Inte satt adventstjärnor i fönstren - har ni det? Är det bara jag som är sist ut?

Men denna förgyller min helg!
Nog känner jag att julkraven börjar närma sig och jag som brukar vara sååå välplanerad. NOT!
Sätter på lite Christmas låtar på Spotify - och försöker komma i stämning.
Jag tror att jag ska dela med mig lite av mina tips vad gäller julshopping på nätet.
För julklappar, DET har jag börjat shoppa tidigt i år!!!

  • Böcker på Bokus blev det. Monster av Micael Dahlén och så givetvis Zlatan av/tillsammans med David Lagercrantz. Minus till Bokus - deras kundtjänst har fortfarande inte svarat mig på en fråga jag ställt trots att det gått två dagar. Sucks, hör ni!
  • Denna kunde jag inte motstå! Ljuvlig för oss som hade vår glansperiod på 80-talet.
  • Snygg året om är ljusstaken - och de ger 30% rabatt fram till 31/12. Sweet!
  • Söt som socker blir man i denna ljuvliga 50-tals klänning. Fyndiq.se är  som "Galne Gunnar eller Ullared" på nätet. Massor med fynd till bra priser. Det fina är att du inte behöver köra dit, stå i kö, eller trängas med tusentals andra människor när du handlar. I  like!
  • Till katten köper jag givetvis denna! Men, garanterat sitter "vilddjuret" (läs katten)  som en piraya runtom handen ...
Och vad önskar jag mig då? Jo denna snygga uppenbarelse som säkert sitter som en smäck på foten. Come to mama!
Passar bra till nyår, eller hur? Storlek 38 har jag hör ni ni!

Dagens Groupon kommer här: Ordet ”brunch” kommer ursprungligen från rumänskans ”brûnȼze”, och betyder ”jag försov mig till frukosten och det är några timmar kvar till lunch”. Hylla mellanmålet mellan målen med dagens Groupon: ..."
LOL - vilket författarskap. Jag kan inte låta bli att skratta och handla från Groupon när denna copy dyker upp i min inbox varje dag. Mmmm :-)
Minus till Groupon - jag har skickat en fråga till deras kundtjänst för två dagar sedan. Svarat mig? Nix! 

Dagens stora eloge!!! Går till Blocket där jag nyligen satt in en annons. Jag gjorde lite fel i annonsen och vände mig till deras kundtjänst som alltid svarar snabbt, proffsigt, trevligt och hjälpsamt. 

Så ska det va´- my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar