måndag 22 augusti 2011

Monday, Monday

Efter en regnig natt, sent i säng och tidigt uppe så var i alla fall inte jag speciellt snygg i badrumspegeln!
Men jag är inte ensam ser jag ... Titta lite längre ner i bloggen så får ni se stjärnor som de verkligen ser ut.

Men först en måndags sko till dig som kanske gör din dag lite lättare att genomleva. :-)

Denna ska bli min i höst! 
(Scorett! Varför har reklam på TV när ni inte hunnit lägga ut stöveln på er hemsida? Ooopps!?)


Annars så snygga stjärnor har även de bad hairdays och tuffa måndagar.
Whitney Port en tidig måndagsmorgon?
Känner ni igen Pamela A?


Ett speciellt tack till Whitney och Pamela som går ut utan ett lager smink, maskeradkläder och andra attiraljer för att dölja sitt verkliga jag - se Lady Gaga.


Men å andra sidan - this is the way to go när dagen inte är din och håret står på ändan?!

I was born this way my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar