torsdag 27 september 2012

Dagens Regn

Hösten drar in över Sverige och där jag sitter öser regnet ner. Det suuuuger.
Men som tur vad har jag en resa på G.



Jag har handlat på Ellos och fick min leverans omgående. Kläderna passade och såg ut som jag förväntade mig!



Jag har tidigare skrivit i bloggen om planerna på Florida och bland annat ska jag ta mig till världens största outlet - Sawgrassmills. Tar två dagar att plöja igenom. Lööövely!

Men först letar jag efter hotell. Under tiden drömmer jag om shopping, vita stränder, värme och nyår i Miami!



Glider ofta in på Nelly.com för att hitta lite inspiration. En cool sajt som har det mesta inom mode. Spanat in ett av deras nya märke Rebecka Stella. Det blev en lyckad combo som lockar mig till köp i alla fall.Syndigt värre!
Kläderna i videon är från Rebecka Simonssons kollektion Rebecka Stella. Kolla in dessa FM-boots!

Dags att jobba vidare ...

Efter regn kommer sol - my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar