fredag 21 september 2012

Dagens Loafers

Kolla in höstens coolaste loafers!

Jag fortsätter på Glamour-temat! Det är ju fredag och varför inte guldigt, spikigt fräckt?

Fredag ... smaka på ordet! Det ger en känsla av förväntan, avkoppling och en hel helg till förfogande.
Vi har börjat med fika hos oss här på kontoret. Till det en fudgekaka och en toscakaka. Kan man ha det bättre?

Det har blivit en del snack så här på fredagsförmiddagen och en het bok som dök upp i diskussionen var "Femtio nyanser av honom". Det blev många rodnande fniss och chockerande citat. Kul värre! (Note to self - Köp boken)
Tur man har ett jobb man kan gå till varje dag :-) Ingen ska väl säga att jobb saknas förstås?

Inför helgen ska jag shoppa lite. Dels irriterar jag mig på mitt Iphone-skal som är svart. Det gör att jag aldrig hittar IFånen in väskan. Så nytt Skal för mig. Kanske jag till och med passar på med en ny mobil kanske?
Vi får se om det blir ett svart igen?! Eller rosa kanske ...
Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Coola skor till bra priser. Och givetvis massor med kläder. Shoppa på!



Tjingeling my lovely Shoe-lovers




Här får jag tips och idéer till mig själv och min blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar