tisdag 25 september 2012

Dagens Missoni

Samarbetet mellan Lindex och Missoni har väl ingen missat?


Bestämde mig för att traska till Lindex och försöka haffa några snygga plagg!
Kön var väl inte den längsta men när dörrarna öppnades förvandlades den fina lilla kön till en hord dromedarer som vällde in genom entrén. Lovley ?:-/

 
Coola skor till bra priser. Och givetvis massor med kläder. Shoppa på!
 
 
 
Detta blev mitt i alla fall ...

Ballerinorna skippade jag ... söta men inte för mig.
Föredrar dessa  :-)


Dagens Pucko - går till Behring Miri med den eminenta titeln; konstnärlig ledare ... 
Med betoning på KONSTig!

Tintin rules - my lovely Shoe-lovers

Tack till Arla för lån av bild

Cool e-handel med allt för alla smaker. Skor är det jag tittar på mest.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du har kommit igång igen kära Dagens Shoe:-) Kan du ge mig tre namn på tre kända designers som du gillar? Kram och lycka till med dina Missoni kläder!

    SvaraRadera
  2. Vivienne Westwood
    Emilio Pucci
    Chanel

    SvaraRadera