måndag 5 september 2011

Dagens andedräkt

Nu är den här igen! TV-reklamen som jag ääälskar :-)

Retardex är på TV igen och mitt liv stannar upp en sekund.
Trots att jag snabbt flippar över till andra kanaler när reklampausen sätter igång (för många sådana på TV4 - hör ni!!!) så stannar mitt liv upp när Retardex sköljer in som en frisk fläkt.
Ahhh ...

En annan frisk fläkt har vi här!
En Ugg - så ful men så bekväm. Men ibland räcker inte bekväm till - då får man ta fram paljetterna :-)

Tillbaka till frisk andedräkt. (Missa inte länken - Tack gode Gud att hon inte svalde mig ;-) )

Vem kan motstå en man med frisk andedräkt? Ingen!
Vem kan motstå en snygging som när han öppnar munnen luktar död apa, poop-pile och rutten fisk? - Alla!


Borsta tänderna my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar