onsdag 18 april 2012

Dagens Smycke

är väl ändå den här ...


Flip Flop
Valentino






Flip Flop
Valentino
Design by Ann Wilson


Ett annat smycke som nyligen dök upp i mitt synfält ...Unica of Sweden till vänster
Like it alot!






En ny såpa har dykt upp som en motbjudande finne inför en fredagskväll - Lyckan i LA. Troligtvis ett försök till att göra en tvillingsuccé till Svenska Hollywood Fruar. Anyway ...
...hittade en artikel i en tidning förra helgen där utdraget ur artikeln ovan fick mig osökt att tänka på Plösligt i Vinslöv!!!
Till skillnad mot Plötsligt i Vinslöv utger sig dessa tjejer för att ha "sin shit together", ha någon form av utbildning och givetvis en snygghetsfaktor som går beyond oss alla andra.

Inte blir jag speciellt provocerad av tjejerna - snarare uttråkad. (Har lyckats sitta kvar framför programmet i 5 minuter.)
Förfärad blir jag dock när jag läser tjejens kommentar i artikeln och förstår att "grejen" hon pratar om troligtvis strålat sönder hennes egen hjärna?!!!  Jööössses!

Lyckan i LA   blev    Plötsligt i LA! Men utan charm ...

Beauty inside counts my lovely Shoe-lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar