tisdag 30 augusti 2011

Dagens höst

Varken man vill eller ej är hösten på G! Efter en sommar som får änglar att gråta blod - så ska vi längta i 10 månader till efter en sommar som kanske regnar bort igen. Ångest!

Jag tror jag emigrerar! Men innan dess har jag spanat in höstens coola 70-tals stövel från HM. Bra pris, snygg färg, tror att de ska komma i svart och gummisula för - ytterligare regniga dagar!!! It sucks!

Zara har tagit fram en fräck stövel inför hösten - känner lite Sherlock Homes vibbar. Kan de vara inspirerade av en kommande premiär? En viss svensk skönhet har en betydande roll i denna kassasuccé. Oj då, här går man från ytterlighet till ytterlighet?! Jag menar steget är långt mellan rollen Lisbeth Salander till denna Hollywood produktion. N´est pas? Nog om detta ...

Dessa vill jag helst ha av allt i hela världen! Sedan ska jag inte köpa fler skor. Lovar, lovar, lovar ...
Hellre en Sugarbaby i Solen ... än en Sugardady i Solna ... my lovely Shoe-lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar