torsdag 29 november 2012

Dagens F..ck Y..O

Med mycket fantasi och livlig ovilja - smutsiga tankar och för lite att göra - kan man komma långt ...

Iris van Herpen i samarbete med United Nude

... tänker på kvinnan i USA som måste ta ner sina juldekorationer för att de är "offensive". Man tycker att formen säger mer än tusen ord, och visst får man väl hålla med? Hon är osams med grannarna och såg det perfekta tillfället att vända den fridfulla julen till ett "krig-med-julpysslet. Kreativt! Varför hålla sams under julen? Vi har väl alla suttit på någon julafton där stämningen mer är lik "Kaos är granne med Gud"? Myset står en upp i halsen och man vill bara vräka ur sig F..ck Y..O?

Så är ni sura på grannen är detta ett perfekt sätta att tala ut. Eller vad säger ni?

 Några planer på att gifta er i år? Då passar denna lilla läckra munsbit som en raffiga detalj till en vit klänning tycker jag. Eller varför inte till möhippan? Kommer att följa upp med fler brudskor på bloggen inom kort. Så håll utkik!

Dagens Pucko ...
.... är jag! 
Trots att jag vet om att #Nivea ha extremt allergiframkallande produkter så köper jag, som en nödlösning, ögon-makeup remover från detta kassa märke. Och nu sitter jag här - med rinnande röda ögon och ser ut som ett  bäver - IGEN! 
Note to self - Köp aldrig något från #Nivea igen.

Luften är fri my lovely Shoe-lovers! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar