torsdag 8 december 2011

Dagens julfest

Nu börjar julfesterna hopa sig och frågan som återkommer varje år är; "Vad ska jag ha på mig?". Eller - "Vad ska du ha?".
Alla tjejer (sällan killar ... hmm, undrar varför?) planerar, letar, matchar, panikshoppar och som ett resultat av denna pina dyker tjejerna upp i SVART! Slår aldrig fel! Svarta klänningar från Kapp Ahl (huuu), svarta byxor och svarta toppar från Lindex (hjääälp) eller svarta jeans från HM ...hmmm
Har gått på en del julfester genom åren och man blir lycklig om någon tjej eller dam spatserar in i vitt, blått eller RÖTT.
Och osökt kommer vi in på den vackra röda färger som jag tycker ni ska ge en chans på julfesten 2011.

Michael Antonio
Malisa

Swedish Hasbeens
Mojo Moxy
Balmain








Sist en stövlett från Luichiny. Våga vara annorlunda i år, hörni! 

Red is the new black my lovely Shoe-lovers! 

PS Vad hade jag på mig på julfesterna? Svart ... :-)

1 kommentar: