måndag 10 oktober 2011

Dagens Looser

Det är många som är en looser i dessa tider ...
Till exempel Juholt - det är väl en looser av stora mått mätt? Inget vet han, inget har han hört och ingen berättar något för honom! Jag säger bara; "Cry me a river ... ".
Skärp dig för f-n!

Facebook. Inte mitt favvisställe precis, men efter den senaste uppdateringen undviker jag stället så mycket som möjligt. Om något annat socialt verktyg vill slå sig in och ta över marknaden är det min uppmaning - Gör det nu!
En sko som inte är en looser - Brian Atwoods Claudette. En spark därbak får Facebook i dessa snygga skor.

Tur det finns skor som kan göra en glad!

Egypten - nu åker kristna på stryk så det visslar om det i huvudstaden Kairo. En fredlig demonstation urartar till rena blodbadet. Kristna förtrycks i Egypten och när de väl säger ifrån rycker militären ut. Modigt!
Man blir imponerad. Jag föreslår att vi alla bannlyser Egypten i solidaritet mot förtryckta grupper.

Vi är alla loosers när en kreativ, modig och intelligent människa gått ur tiden - Steve Jobs - allt för tidigt. Tänk att med en klar vision, ett tydligt ledarskap och en vilja av stål kan man gå långt. Något att ta till sig hör ni ni!

My will is law - my lovely Shoe-lovers

1 kommentar: